EROĞLU KÖYÜNDE YIL SONU ETKİNLİĞİ

Kızıltepe’ye bağlı Eroğlu Köyünde, yılsonu etkinlikleri yapıldı.

er46 öğrencisi ve Okulu müdürü ile beraber 4 öğreteni bulunan birleştirilmiş sınıflarda eğitim veren Eroğlu köyü ilköğretim okulunda etkinlikler çerçevesin de okulun bahçesine öğretmen ve öğrenciler tarafından fidanlar dikildi, öğrenci başına 2 şer fidanın dikildiği ağaçlandırma çalışmalarında ağaçlara öğrencilerin ismi verilirken, öğrenciler adlarını taşıyan ağaçları koruyacaklarına dair öğretmenlerine söz verdiler.

Ağaçlandırma çalışmasının yanı sıra bir ilk olarak sınıfların duvarlarına yağlı boya ile resimler yapıldı, okul duvarlarının boyanmasının ardından ilk kez bir okulda sınıfın içindeki duvarlara resim yapılmış oldu.erog

Eroğlu köyünde düzenlenen Etkinliğe Kızıltepe Kaymakamı Osman Tunç, Kızıltepe Belediye Başkanı Ferhan Türk, İlçe Emniyet Müdürü Halit Hakan Avcılar, Kızıltepe ilçe Jandarma Komutanı İlhan İba, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Siraç Atan, Kızıltepe Eğitim birsen başkanı Ferhan Akan, Okul Müdürü Mehmet Emin Atay, Okul öğretmenleri Mesut Turan, Aydın Güneş, Seher Fidan, Okul Öğrencileri ve Eroğlu köyü sakinleri katıldı.

eroEroğlu köyü ilköğretim okulun da yapılan yılsonu etkinliklerin de okulun tüm öğrencileri etkinliklerde görev alırken, Etkinlikte öğrenciler yaptıkları Skeçler, Tiyatrolar, Halk oyunları, Şarkılar ve dansları izleyenlere güzel anlar yaşattılar.

Etkinliklere katılan Kızıltepe Kaymakamı Osman Tunç “ İlk defa bir köy okulunda kapsamlı bir etkinlik yapıldı. Hazırlanan bu güzel etkinliklerden dolayı öğretmen ve öğrencilerimizi kutluyorum. Ayrıca her öğrenci okulun bahçesine 2 ağaç dikmesi ve bu ağaçların bakımını da sahiplenmesi çok güzel ve anlamlı bir davranış bunların ötesinde 2 sınıflık okulun içindeki sınıflarda öğretmenler tarafından eğitici resimlerin yapılması da çok güzel hem öğrencileri hem de öğretmenleri tebrik ediyorum” dedi.

Etiketler:


