EĞİTİM-SEN YIL SONU DAYANIŞMA GECESİ YAPILDI

egt1Kızıltepe Eğitim Sen Temsilciliğince dayanışma gecesi yapıldı. Açılış programının sunuluşu Kürtçe ve Türkçe yapıldığı dayanışma gecesi, bir dakikalık saygı duruşu sonrası, Eğitim Sen Baş Temsilcisi Aslan Öner’in yaptığı açılış konuşmasıyla devam etti. Türkçe ve Kürtçe şiirlerin okunduğu dayanışma gecesinde, Eğitim Sen bünyesinde oluşturulmuş tef grubunun müzik ziyafeti öğretmenlerden büyük beğeni aldı.

Yemekli yapılan Dayanışma gecesinde, slâyt gösterisi, semah, halk oyunu, müzik grubu Grup Erzaba’ın şarkılarıyla eğlenen Eğitim Sen’lilerin, geceyi Rıbab ziyafeti dinleyerek sonlandırdı.egt2

Kızıltepe Eğitim Sen Baş Temsilcisi Aslan Öner,dayanışma gecesiyle ilgili şunları söyledi, “Her yıl eğitimciler arasındaki dayanışmayı sağlamak amacıyla yapılıyor bu etkinlik. Bu gece vesilesiyle hem birlikte bir yıllık yorgunluğumuzu atıyoruz hem de yaptığımız etkinlikler hakkında bilgilendirme yapıyoruz.” dedi.

egt3Geceye büyük ilgi gösteren Eğitim Emekçilerinin dayanışma gecesinde, Belediye Başkanı Ferhan Türk ve bazı sivil toplum örgütlerinin temsilcileri de konuk olarak katıldı.


