GÖSTERİSİ AYAKTA ALKIŞLANDI

hl2Süleyman Demirel İlköğretim Okulu Geleneksel 3. bahar şenliklerinde en büyük ilgi ve alkışı, Özel eğitim sınıfı öğrencisi Hilal Sungur yaptığı şov ile aldı.

Süleyman Demirel İlköğretim Okulu tarafından, bu yıl 3’sü yapılan geleneksel bahar şenliklerinde, okuldaki 7şer öğrencili 2 sınıfı temsilen sahneye çıkan özel eğitim sınıfı öğrencisi Hilal Sungur yaptığı gösteri ile büyük alkış alırken sahnedeki rahat ve başarılı hareketleriyle, gösterilecek ilgi ve eğitim ile nerelin başarılacağını da kanıtlamış oldu.hl1

Hilal Sungur durumunda bulunan çocuklarımızı evde hapsederek eğitmek yerine eğitimli uzmanlar nezaretinde okutup eğitmek hem kendileri, hem de aileleri için bir kazanç olacaktır.

Süleyman Demirel ilköğretim okulunda bulunan özel sınıfların tüm okullara yayılması içinde çalışmaların yapılması ve toplum tarafından da desteklenmesi gerekir.

Etiketler:


