OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ŞENLİKLERİNİN ATEŞİ KIZILTEPE’DE YAKILDI

zby123 – 31 tarihleri arasında kutlanan geleneksel okul öncesi eğitim şenlikleri ilk ateşi Kızıltepe de yakıldı.

2008-2009 yılı 5.Okul Öncesi Eğitim Şenliklerinin açılışını Zübeyde Hanım Anaokulu Anadolu Ateşi Minikler grubunun muhteşem bir gösterisi ile start aldı.

zby2Kızıltepe Kapalı Spor Salonunda halka açık olarak düzenlenen okul öncesi eğitim şenlikleri kapsamında Zübeyde Hanım Anaokulu minik öğrencileri,danslar, müzikli dramalar ve davul grubunun sergiledikleri gösteriler izleyiciler zby3tarafından ayakta alkışlandı, yaşlarından beklenmeyecek hüner ortaya koyan minikler, gösterilerini büyük başarı ile yerine getirdiler.

Eğitim şenliklerinin açılış konuşmasını yapan Okul Müdürü Sevim Boran,’’Okul Öncesi Eğitimin önemini en güzel vurgulayan belirlemelerden biri ‘Kişilik Gelişiminin %70’i Okul Öncesizby4 dönemde şekillenir’ cümlesidir. Bu bilinçle bizlere emanet edilen çocuklarımızın, kişiliğinin dolayısıyla bir insan hayatının tamamen ellerimizde şekillenip yoğrulacağını, bıraktığımız izlerin ömür boyu silinmeyeceğini bilerek hareket ediyor, eğitim kalitemizi her geçen gün bu anlayışa uygun olarak artırmaya çalışıyoruz.

zby5Bugün bu çocuklarımız aldıkları eğitimin yanında, bu tür büyük gösterilerde yardımsız yüzlerce kişinin karşısına çıkıp,özgüvenle gösterilerini sunabiliyorlar ise, verdiğimizzby6 eğitimin kalitesini görme adına bundan daha mutluluk verici bir şey olamaz. Herkesi Okul Öncesi Eğitim’e duyarlı olmaya, destek vermeye ve yaygınlaştırmak için üstüne düşeni yapmaya davet ediyorum’’dedi.

 zby8Zübeyde Hanın Anaokulunun düzenlediği eğitim şenliklerine Kızıltepe Kaymakamı Osman Tunç, Tabur Komutanı yarbay Ümit Şengür, İlçe Milli Eğitim Müdürü M.Sıraç Atan, daire amirleri,veliler ve davetlilerin yanı sıra vatandaşlar katıldı.zby7

 Okul öncesi şenliklerine katılan tüm öğrenciler günün anısı adına birer madalya ile ödüllendirirdiler.

zby9 

 

 

 

 

Haber:M.HalitSolhan & Fotoğraf: Onur Solhan

Etiketler:


