M. Emin Değer İlköğretim Okulu Koridorlarında Yıl Sonu Etkinliği

emd1M. Emin Değer İlköğretim Okulunda, resim, teknoloji, tasarım ve tiyatro gösterisi yapıldı. Okulun ilk günlerinden bugüne öğretmen ve öğrencilerinin birlikte hazırladıkları çalışmalar, bir hafta boyunca, okulun koridorlarında sergilenecek.

Yılsonu etkinliğine, Milli Eğitim Şube Müdürleri Şükrü Yücedağ, A.kadiremd2 Yağmur, Okul müdürleri, veliler ve öğrenciler ilgi gösterdi.

Okulun etkinlik açılışını Milli Eğitim Şube Müdürü Şükrü Yücedağ, okul müdürü Aydın Bahçıvancı’yla birlikte yaptı. Şube Müdürü Şükrü Yücedağ, “Çocuklarımızın sosyal yönleri böylesi etkinliklerle gelişiyor.” dedi.

emd3Okulun çok amaçlı salonu olmadığı halde, ikinci katta dersliklerin bulunduğu koridorlar sergi salonu, üçüncü kattaki koridorların da bir bölümü mini bir tiyatro sahnesine çevrilerek, pratik ve faydalı bir atmosferin yaratıldığı M. Emin Değer İlköğretim Okulundaki öğretmen ve öğrencilerin katkılarıyla yapılmış 200’den fazla resim, teknoloji, tasarım çalışmasına konuklar ilgi gösterdi.emd4

Okulun üçüncü katındaki koridordaki tiyatro sahnesinde, okul öğretmenlerin hazırladığı müzik dinletisiyle, öğrencilerin oynadığı dört perdelik oyunları ilgi gördü.

Düzenlenen etkinlikle ilgili görüşlerini açıklayan M. Emin Değer İlköğretim Okul emd5Müdürü Aydın Bahçıvancı, “Okullar; tüm etkinlik odalarının dersliklere dönüştürüldüğü yer olmaktan çıkarılmalı. Kütüphanesi, laboratuarı, çok amaçlı salonunun olduğu, etkinliklerin araç olduğu,  sevginin ve güler yüzlülüğün etkin kılındığı, öğrenci merkezli bir eğitim anlayışıyla, bu eğitim ve öğretim yılının bitimine doğru, öğretmen ve öğrencilerimizin emekleri takdire şayandır.” dedi.

 Haber&fotoğraf: Metin Aydın

Etiketler:


