1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA SEVİNCİ

23 Nisan İlköğretim okulunda okuma bayramı yapıldı.

 23n23 Nisan ilköğretim okulunun bahçesinde düzenlenen okuma bayramına 3 sınıftan oluşan okulun 1.sınıfları katıldı.

Öğrencilerinin okumaya geçmesi nedeniyle düzenlenen Okuma bayramın da 1.sınıf öğretmenleri adına konuşan Ahmet Biricik,’’ Okuma-yazma zor bir süreç bu süreçte destek veren velilerime teşekkür ediyoruz, çocuklarımız bu aşamada Sadece okumayı değil aynı zamanda matematiksel işlemleri, beraber yaşamayı ve kurallara uymayı öğrenmiş oldular.

Daha yapacak çok çalışmamız var ancak sürecin zor kısmını geçtik’’ derken, 23 Nisan İlköğretim okulu müdürü Nasır Aydın’da konuşmasında,’’okulumuzda her dönem bu tür etkinlikler yapılıyor ve bu etkinliklerin öğrenciler üzerindeki başarıları görülmüştür.’’ Dedi.

2323 Nisan ilköğretim okulunun Düzenlediği okuma bayramına İlçe Milli Eğitim şube müdürü Şükrü Yücedağ, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Etiketler:


