Bilgi Yarışmasını İpek Yolu Kazandı

y1Kızıltepe ilköğretim okulları arasında düzenlenen bilgi yarışmasını final yarışmasına katılan 7 ilköğretim okulu arasında bu yıl eğitime başlayan İpek yolu ilköğretim okulu birinci gelerek büyük bir başarı elde etti.

Heyecanlı geçen  bilgi yarışmasının finaline kalan Şenyurt, İpek Yolu, Adnan Menderes, Mezopotamya, Cumhuriyet, Bahçelievler, Süleyman Demirel İlköğretim Okullarının katıldığı yarışmayı, İpek Yolu İlköğretim okulu öğrencileri bir puan farkla kazandı.

İkinciliği Cumhuriyet İlköğretim okulu, üçüncülüğü ise Bahçelievler İlköğretim okulu kazandı.

     Adnan Menderes ilköğretim okulunun çok amaçlı salonunda düzenlenen ilköğretim okulları arası bilgi yarışmasına, okul müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler yarışmaya katılacak olan arkadaşlarını desteklemek amacıyla salonu tıka basa doldurdu.

     Büyük bir heyecan içinde geçen yarışma sonunda,  birinci gelen İpek Yolu İlköğretim okuluna ödülünü İlçe Kaymakamı Osman Tunç verdi, Tunç ödül töreninde yaptığı konuşmada“Çocuklarımız bizim en büyük zenginliğimizdir. Ülkemizi bu pırıl pırıl gelecek vadeden öğrencilerimiz inşa edecek. Kalkınmanın tek yolu, geleceğimiz olan bu çocuklarımıza vereceğimiz yatırımlardadır.”Tunç, konuşmasını şöyle tamamladı “Bu etkinliği organize eden öğretmenlerimizi kutluyorum.” Daha sonra söz alan İlçe milli eğitim müdürü M. Siraç Atan’ ise, “Bizler için bu tür yaptığımız etkinliklerle, geleceğimiz için birer ışık olacak çocuklarımıza bir nebze olsun faydamız olmuşsa bu bize kâfidir.”

    Yarışmayı koordine eden İlçe Şube müdürü Sadık Abdülhadioğlu’da, “Bu etkinlikleri sosyal faaliyet kapsamında değerlendirmek en doğrusudur, buradaki bilgi yarışmasına iştirak etmek dahi amaca dönük en büyük adımdır. O yüzden birinci gelen ve sonuncu kalan öğrencilerimizde aynı anlamlı çabanın içinde olmuşlardır. Ben bu anlamlı iştiraklerinden dolayı, hem yarışamaya katılan okullarımızı hem de öğrencilerimizi tek tek kutluyorum.” Dedi.

     Bilgi yarışmasını izleyen Kavram Dershanesi Müdürü Tahir Özkan’da bir sürpriz yaparak,  bilgi yarışmasına katılan bütün öğrencilerin  dershanelerinde bedava eğitim görebileceklerini açıkladı.

Birinci gelen İpek Yolu öğrencilerinden, Hemdem Rodi Bozan, “ Okulumuzun  ilk eğitim yılında bilgi yarışmasında birinci gelmesinde katkımızın olması beni ve arkadaşlarımı mutlu etmiştir.’’

Kupalarını ve aldıkları hediyelerin sevincini yaşayan öğrencilerle, dereceye giremeyen öğrencilerin üzüntüsü bir arada yaşandı.

y2

 Haber-fotoğraf: Metin Aydın

Etiketler:

7 Yanıt to “Bilgi Yarışmasını İpek Yolu Kazandı”

  1. DİLARA KILINÇASLAN Says:

    Yarışmaya katılan tüm okulları ve yarışmada birinciliği alan okulumu tebrik ediyorum…Buna karşın bende ayrı büyük bir onur duyuyorum ve zevk alıyorum.Ne mutlu bana ki böyle başarılı arkadaşlar arasındayım ve ne mutlu bana ki böyle öğretmenlerimizden ders alıyorum.

    dilara k.aslan
    8/B
    50
    İPEKYOLU İ.Ö.O

  2. melisa Says:

    ipek yolu sana yakışır canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. büşraaaaa Says:

    ipek yolu sana yakışır canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm okulum bnmmm

  4. ozan Says:

    afferin dilara yyyakışır sana,,,,,,,

  5. berfin Says:

    İPEKYOLUNADA BU YAKISIR:D

  6. ayşe sırdaş Says:

    okulumuzla gurur duyuyoruz inşallah bizdfen sonrakilerde bu başarıyı yakalarlar

  7. dilara Says:

    :D:D: saolnn

Yorumlar kapatıldı.


