KIZILTEPE BELEDİYESPOR LİGİN İLK YARISINI LİDER TAMAMLADI.

Mardin I.Amatör liginde ilk yarı maçları bugün oynanan karşılaşmalarla tamamlandı.Oynanan maçlar sonucunda Kızıltepe takımlarının oynadığı musabakalarda aldığı sonuçlar; K.Tepe  belediyespor -Kızıltepe Eğitimspor’2- 1 yendiği maçın gollerini 32.dk.lokman,80.dk vejdin kaydederken kızıltepe eğitimspor’un golu 20dk.da yavuz’dan geldi.grubun diğer maçında ise Kızıltepespor -Kızıltepe Başakspor’u 3-0 mağlup etti.

MARDİN AMATÖR LİG İLK YARI  PUAN CATVELİ

KIZILTEPE  BELEDİYE SPOR………..34

KIZILTEPE EĞİTİM GENÇLİK SPOR.31

DERİK BELEDİYE SPOR ………………25

MİDYAT SPOR …………………………..22

MAZIDAĞI SPOR ……………………….20

ACIRLI SPOR …………………………….16

KIZILTEPE SPOR ………………………..15

SAVUR SPOR ……………………………..15

NUSAYBİN DEMİR SPOR ……………..13

ŞENKÖY BELEDİYE SPOR ……………..12

KÖY HİZMETLERİ SPOR ……………….12

ÖMERLİ BELEDİYE SPOR ……………….5

BAŞAK SPOR ………………………………..2

Etiketler:

38 Yanıt to “KIZILTEPE BELEDİYESPOR LİGİN İLK YARISINI LİDER TAMAMLADI.”

  1. murathan Says:

    HAKKEDENİN ONUR MÜCADELESİ YAPANIN KAZANDIĞI MAÇ: Sezon başından beri sırf belediye takımı diye bir kısım tarafından şampiyonluğu engellenmek istenen belediye sporun onu mücadelesinde ortaya konulduki spor siyaset değil sportif bir amaçtır.sahada futbolcular mecliste değil sahadaydı amaç kızıltepe ilçesine layık bir takım ve bu takımı profesyonel lige taşıma amacında 11 pırıl pırıl gencin müsabakasıydı.Ama ne yazıkki bazıları tarafından maçın atmosferi başka yönlere çekilmek istendi.şükür allaha ki maç sorunsuz ve kardeşçe bitti.bu takımın amacı belediye sporu profesyonel lige katmaktır.Tüm mülki amirlerin bu takıma sahip çıkması lazım herkes seyretti ve gördü ki şampiyonluğun en büyük adayı belediye spordur ve ancak bu gençler bu işi başaracak.Özellikle sayın belediye başkanımız cihan SİNCAR başkanımıza büyük görev düşmektedir spor adına sayın başkanım takımınıza sahip çıkın.Gider ayak kızıltepeye bir büyük hizmet daha yapın hizmetlerinize bir onur daha katın.Futboldan anlamıyor olabilirsiniz ama bu takımı çıkartırsanız eminimki yıllarca büyük onurla anılacaksınız.Annesiniz unutmayınki sahadaki çocuklarda çocuğunuzdur çocuklarınızı yalnız bırakmayın bu yolda.Nasılki ebeveynler çocukları için en iyiyi ister sizdende bunu bekliyorlar bu gençler.Son lafım vefakar ve cefakar büyük kızıltepe halkına mükemmel bir takımınız var ve malesefki haberiniz yok bu takımdan.sizden maddi çok şeyler beklemiyoruz en azından manen yanlarında olun bu çocuklar sizin çocuklarınız ilçemizin tanıtı bakımından profesyonel lig lazımdır bu ilçeye.Hadi ne duruyorsunuz maçaaaaaaaaaaa.saygı ve saygılarımla…….kızıltepeyi ve halkını kızıltepeli kadar seven bir spor sever.

  2. mehmet ali ceylan Says:

    her sene şampiyon oluyorsunuzda hiçmi 3. lige cıkamıyorsunuz. ben mazıdag sporun oyuncusuyum ve gercekten mazıdagspor şampiyon olursa inanıyorumki kesinlikle 3.lige cıkar. cok iyi ounculara sahip.

  3. kiziltepeli Says:

    kızıltepelı olarak kızıltepe ıle gurur duyuyorum ınanıyorumkı bırgın 1 lıge cıkariz sampıyonda oluruz:)

  4. RIDVAN ASLAN Says:

    kızıltepe belediye spor genel kaptanı rıdvan aslan öncelikle bizimle bu yarışta olan eğitim spora başarılar dilerim amacım bu şirin ilçemizde bir profesyonel takımın olmasını isterim gelin elele verelim inanırmısınız kızıltepe stadına gitiğim zaman gözlerim doluyor çünkü bir zamanlar kızıltepe spor bütün takımların korkulu ruyası idi bütün spor camiasına sesleniyorum gelin elele verelim birleşelim bir takımımızı çıkartalım ama gönlüm kızıltepe belediye spordan kızıltepe belediye spor ligin namağlup takımıdır ben sporcularımla gurur duyuyorum yazıma son verirken mardin birinci amatör liginde şampyon biz olacağız başka yolu yok.bütün takımlara başarılar diliyorum.

  5. rıdvan aslan Says:

    kızıltepe belediye spor genel kaptanı rıdvan aslan şöyle diyor yazıma başlamadan önce bu ligde bizimle yarışan kızıltepe eğitim spora başarılar dilerim bütün mülki amirlerine ve spor sevenlere sesleniyorum gelin elele olalım bu şirin ilçemizi üçüncü lige çıkartalım bir zamanlar kızıltepe spor üçüncü ligin korkulu rüyası idi haydi kızıltepeliler kızıltepemizi sporda layik olduğu yere taşıyalım ama benim gönlüm kız zıltepe belediye spordan yanadır çünkü kızıltepe belediye spor bu ligin namağlup takımıdır genel kaptanı olarak takımımla ve futbolcularımla gurur duyuyorum bu ligin şanpıyonu ya biz olacaz ya biz olacaz başka yolu yok bütün takımlara başarılar diliyorum rıdvan aslan kızıltepe belediye spor

  6. FANATİK Says:

    MERHABA ARKADAŞLAR…ÖNCELİKLE KIZILTEPE BELEDİYE SPORA TEŞEKÜR EDİYORUM Kİ BİZE BU SENE AMATÖR LİG’TE HEYCANLI VE ZEVKLİ MAÇLAR ÇIKARAK VE FUTBOLUYLA TAT VEREN FUTBOCULARI VE DEĞERLİ HOCASI MEHMET ÇEÇENE TEŞEKÜR EDİYORUM.. 3.LİG TERFİ MAÇLARANI SİZE BAŞARILAR DİLERİM….

  7. murathan Says:

    MANTIK VE MANTELİTE İLE KIZILTEPE FUTBOLU
    Nüfusu 250.000i geçen kocaman bir ilçenin 10 yılı aşkın geçen zaman diliminde hala amatör ligte mücadele etmesinin ana sebeblerine değinmek istiyorum.Mantıktan gidelim önce halk ve Mülki idareler malesefki futbola oldukça soğuk bakıyır.Oysa ki;futbol günümüzde temel taşlarıdan en büyüğüdür.İlçenin reklamı,tanıtımı ve gençlerin kötü yollardan uzak tutulabileceği tek daldır.Tabiki de ekmek kapısıdır,batıda artık ebeveynler çocuklarının elinden tutup spor kulüplerine kendi götürüken bizim ebeveynler ise top oynadığımız için çocukları eve bile almıyorlar neredeyse.Alın size mantık.Mülki amirlerimiz spora o kadar uzakki Tek bir amatör maça bile gitmeye tenezzül etmedikleri gibi yardımı bile akıllarının ucundan geçirmiyorlar malesef.Nasılsa ilk maçta geri dönerler mantelitesi ise;apayrı bir acı.Doğrudur ilk terfi maçımızda evimize geri dönüyoruz.Ama neden geri dönüyoruz?Bunu şöyle açıklamaya çalışayım.Düzenli ve ideal kadro kurulamıyor,işten anlayan yönetici ve teknik kadro kurulamıyor yani işin erbebı değiliz.Şimdi gelmek istediğim konuya gelecem.Bu sene Kızıltepe belediye spor söylediğim eksikliklerden biraz daha iyi bir şekilde teknik kadro,takım kadrosu kuruldur ve ligde en fazla gol atan,en az yiyen takım durumunda.Amaaaaa….Gelin görünki;araya mantık ve manteliteyi tersinden uygulamaya koymaya çalışan sırf belediyenin başında siyasi görüşü ayrı olan yönetim var diye belediye sporun başarısı ve 3.lige yükselme ihtimali hayli yüksek olan belediye sporu engellemeye çalışılmaktadır.Sevgili spor severler,mantık ve manteliteye bakınız.???Takımın başında 11 sene profesyonel oynayan geçmişi başarılarla dolu bir hoca(Mehmet Çeçen)Ve yardımcısı sedat Ektikle uyumlu bir şekilde takımı uyum içerisinde başarıyla çalıştırmaktadır.Biz sporun ve şampiyonluk yarışının centilmence geçmesinden yanayız.Elbettekirekabet olacaktır,zaten işin zevki ordadır.Ama centilmence delikanlıca yapılsın bu mücadele.Bu takım bükemediği eli öper ama bükecekde rakip görmüyorum bu takıma karşı.Şampiyonluk ayak oyunlarıyla gelmez gelse de baştada dediğim gibi ilk maçı oynar ve evine geri döner.Kendi kendimizi aldatmayalım.Rakipler bizden iyiyse yensin bu takımı tüm takımları ama hakkıyla ayak oyunalrı ile değil.İşe siyesi görüşü katmadan tamamen spor ahlakı ve gücü ile sıkıysa yensin bu takımı hadi hodri meydan.Sevgli kızıltepe halkı bu takım yani belediye spor halkın takımıdır.Halk ezilememeli takımı ezilmemeli.Buna izin vermeyin bu takıma sahip çıkınız.Maçlara gidin ve destekleyin.Bu kafa ile değil belediye spor.ve diğer güzide takımlarımı hiçbiri bişey yapamaz.Bir profesyonel lig kolay değildir.BU Yönetim,Mülki yönetici,Taraftar,futbolcu,teknik heyetin bir ekip olarak inanmışlığın desteğin sayesinde gerçekleşir.BU yazımı mutlaka okuyacaklar vardır.Lütfen belediye spor takımına yada terfi maçlarına kim gidecekse o takıma sahiplenilmeli.Maddi ve manevi.Sizen bir spor sever olarak rica ediyorum.Bu yazımı okuyan taraftar,amirler,yetkililer ssaygıdeğer büyüklerimiz.Lütfen bu senel son şansımız.3.lig kalkıyor ve oldukça zorlaşacak profesyonel lige çıkmak.Herkes elini taşın altına koysun.Sporda siyesi görüş yoktur,Yapanlar hata ediyor.Bu mantık ve mantelite ile bişey başaramayız.Saygı ve sevgilerimle.Büyüklerimin ellerinden öper,Küçüklermin gözlerinden öperim.

  8. fanatik Says:

    MERHABA ARKADAŞLAR…ÖNCELİKLE KIZILTEPE BELEDİYE SPORA TEŞEKÜR EDİYORUM Kİ BİZE BU SENE AMATÖR LİG’TE HEYCANLI VE ZEVKLİ MAÇLAR ÇIKARAK VE FUTBOLUYLA TAT VEREN FUTBOCULARI VE DEĞERLİ HOCASI MEHMET ÇEÇENE TEŞEKÜR EDİYORUM.. 3.LİG TERFİ MAÇLARANI SİZE BAŞARILAR DİLERİM….

  9. rodrigo Says:

    mrb arkadaşlar ben bir sporsever olarak kızıltepe sporun şampiyon olmasını isterdim çünkü ilçemizin adını temsil ediyor gel görki kızıltepespor şimdi kimsesizleri oynuyor kadrosuna baktığımız zaman çok iyi topçuları var mesela serkan gibi kahar kaptan abdullah gibi özellikle davut gibi mükemmel oyuncuları var ama bu sene 1.inci yarı bittikten sonra çıkamadılar kızıltepe sporun ikinci kaptanı benim samimi arkadaşım konuştum niye çıkmadınız diye bana dediği aynen şu kelime sana anlatmaya başlarsam sorunlarımızı sbaha kadar dinlemek zorunda kalırsın en iyi boşver dedi. haksızda sayılmaz çünkü adamlar 5 parasız kolsuz formalı kışın maçlara çıkıyorlar koskocaman kızıltepe spor kimlerin eline düşmüş görüyonuzmu arkadaşlar bırakın diğer takımları kızıltepeli spor severlere bir önerim var madem kızıltepe spor başkanı bırakmıyor yeni kızıltepe spor adı altında yeni taze kan bir takım kurun inanıyorumki tüm kızıltepeli spor severler destek verecek ve 3. üncü lige çıkar bir spor sever olarak artık yeter diyorum sahaya gittiğim zaman zemine ayak basınca betonun üzerinde basıyorum sanki arkadaş sorumlular kim yaw 2 traktör kum dökemezmi çim yapmıyorsun bari kum dök kum yeter yaw

  10. eyüp Says:

    süper birşey ve inanıyorum ki 1. lige çıkacağız ama sırayla herşey sırayla

  11. sinan kahraman Says:

    kızıltepeye başarılar

  12. yusuf Says:

    rıdvan aslan senın gıbı futbolcular olmadan kızıltepespor hayatta 3.lig e cıkmaz ben senı cok ıyı tanıyom sen cok yı futbolcu dun ben sızın malzemecınızdım sen.halıl.ibo.mustafa.hakkı.ismaıl.kalecı.mutlu.hakan.varken takım süperdı ama gıttı artık o günler sızın gıbıler gelmez artık bu memlekete

  13. c.ronaldo roma Says:

    bence başak spor gelekte daha iyi olacaktır bazı futbolcuların değişmesi ve takıma takviye yapılması gerekmektedir.şükrü hocamız futbolcu seçimini yanlış kullanıyor ve futbol sisteminden çok uzak .günümüzün sistemini uygalamıyor.bunlara çalışması lazım .geçmişte çok iyi bi futbolcuydu ama bu onun iyi bi hoca olması anlamına gelez .kendini mutlak ve mutlak geliştirmesi lazım.bütün takımlara başarılar.

  14. baday Says:

    kiziltepe bld spora basarilar dilerim insallah 3 ligte görmek isteriz tsk

  15. baday Says:

    kiziltepe bld spora basarilar dilerim insallah 3 ligte tskgörmek isteriz gelin hep beraber destek cikalim saygilar

  16. USTA YORUMCU Says:

    BAŞAK SPOR EĞER BAŞARILI OLMAK İSTİYORSA KÖKTEN Bİ DEĞİŞİM YAPMASI LAZIM BAŞTA HOCA OLMAK ÜZERE FUTBOLCULARIN ÇOĞUNUN DEĞİŞMESİ LAZIM .AMA AŞKIN KALSIN DİE DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ YETENEKLİ FUTBOLCU DİE DÜŞÜNÜYORUM HATTA ONUN BAŞAK SPORDA DEĞİL ONUN 3.LİG 2.LİG OYNAMASI GEREKEN FUTBOLCU HALDE GEREK ŞARTLAR GEREK MADDİ OLARAK BURDA OYNAMASI ÜZÜCÜ BİŞEY BÖLE BİR YETENEKLİ FUTBOLCUNUN OLMASI KIZILTEPE ADINA BELKİ DE BİLMEDİĞİMİZ BİR SÜRÜ YETENEKLİ FUTBOLCULARIMIZ WAR kızıltepe de ama malesef değerlendiremiyoruz .burdan bütün takımlara başarılar diliyorum ……..

  17. azizdmr Says:

    kızıltepe belediyespor başarılı olmak için oynadıkları maçları daha ciddi şekilde hazırlanmalı ve çalışmaları lazım kızltepe belediyesporu üst liglerde görmek için gereken yatırımların yapılması ve kaymakam vali ve belediye başkanı seferber olması lazım bizde kızıltepeye yardım eli uzatmalı ve onları desteklemek için maçlarına gitmeliyiz

  18. kızıltepe spor taraftarı Says:

    mrb ben kızıltepe spor fanatik taraftarıyım bu sene hüseyin ertaş takımı satılığa çıkarmış kimse almıyor 20 milyara kimse almıyor kızıltepe spor kaptanı davutu çok seviyorum çok yetenekli çok hırslı ama biraz agresiftir çok güzel deparları var ama sahibi yok ve böyle devam ederse ne davut nede arkadaşları bu takımda oynamazlar artık herkesin elini taşın altına sokması lazım kızıltepe spor için

  19. uğur ermiş Says:

    inşlah 1 lige çıkarız

  20. uğur ermiş Says:

    başrılr bütün takımlar üzeliklede başak sppora inanamıyorum nasıl iş sonuncu

  21. uğur ermiş Says:

    başarılar tüm takımlara

  22. yusuf dinç Says:

    slm ben yusuf bu sene kızltepespora başarılar diliyorum.işallah bir gün kızıltepespor birinci lige çıkar mardin gibi olmasını istemiyoruz

  23. ismail akgül Says:

    kızıltepe belediyeye bence acil yardım ve desteğe gereği vardır.iş adamlarımızın bu konuya bir el atması gerekir.koskoca kızıltepe daha 3. ligde bile değil.

  24. ziver demirkıran Says:

    sayın halkına kızıltepespor okadar kucuk ben kızıltepede böyle beklemezdim

  25. ziver demirkıran Says:

    ben risinliyım hatayda oturuyom burda bir futbolcu 20 milyar koskocaman kızıltepespor nasıl 20 milyara ben 30 milyara alırım

  26. kızıltepe spor kaptanı davut Says:

    sağol teşekkür ettim bizim taraftar lardan böyle bişey duymak çok güzel ama gel görki malesef ben 6 yıl kızıltepe sporda bedava oynadım 5 parasız karşılık beklemeden çünkü biz kızıltepeliyiz sonuçta ilçe çıkarları için oynadık maddi sıkıntı yaşadık manevi sıkıntı çoktu 250 bin nüfuslu bi ilçenin ismini taşıyan kulüp 20 milyara satılık evet ziver kardeşim haklısın ama sahip olmayınca böyle oluyor napalım ayıp büyüklerimize dir iş adamlarımız zenginlerimiz sahip çıkmıyor napalım bu sene lige giremedik çoğu arkadaşlarım benim gibi boşta kaldı ben şahsen yuvamı terketmek istemiyorum ama şartlar zorluyor malesef

  27. selman zmr Says:

    slmlr sevgili kızıltepe belediye spor taraftarı inş. k.tepe bldiyespor bu sene 3.lige çıkar ve devamını dilerim tarih 20 aralık 2009 da oynanılan kızıltepe belediye spor ve kızıltepebaşakspor maçından izlemekten büyük keyif aldım maç tek taraflı bi maçtı ve farklı biten maçta kızıltepe belediyespor k.tepebaşaksporu 9-0 lık bi farkla kazana taraf kızıltepe belediye spor oldu başarılarının devamını dilerim..

  28. isim Says:

    ınsalah kızıltepe beledıye spor 3.lige cıkar cunku orayı hakedıyor..kızıltepespor a gelınce bence o takıma sahıp cıkmasalar hıc bır yere varamaz bende gecen sene orda oynuyordum ınanınkı anterman ıcın patlamıs topla cıkıyorduk forma vardı ama eskıydıler kramponlarda öyle düzenlı antermanlara gelenler oynamıyordu hıc antermana gelmeyenler oynuyordu bu kafayla gıtsek hıc bır yere varamayız…

  29. âZRâİL_04 Says:

    BêÑ KîZîLTêPê BêLêDİ¥ê šPøR ø¥uÑCušu¥uM ¥uKâRDâ MâZîDâĞ šPøR ø¥uÑCušu BİR âRKâD⪠Dİ¥øRKİ HêR šêÑê KîZîLTêPê TâKîMLâRî ŞâMPİ¥øÑ øLu¥øR Wê 3. Lİqê CîKMî¥øR êWêT Bİ ¥âÑDâÑ HâKLîšîÑ CîKMî¥øR TâKîM âMâ šêÑ DâHâ Bu KRİTİK âmâTöR TâkımıÑdâ şâmpî¥øÑ øLmu¥øRkêÑ ÑâšıL 3.Lîqê cıkâcâkšıÑ câÑım kâRdêşîm:):):) FuTBøL LâFLâ øLšâ¥dı RâhmêTLî dêdêmdê FuTBøLcu øLuRdu:)) âmâ šîzîÑ ¥âdâ Bızım Tâkım öÑêmLî dêğîL BêÑcê mâRdıÑ âmâTöRüÑdê hâkqı Tâkım 3.Lêqê cıkšâ mâRdıÑ BøLqêšıÑdêkî BuTuÑ FuTBøLcuLâR Fâ¥dâLâÑıR Ñê øLuRšâ øLšuÑ RâkıpTê øLšâ îLLâ Bâşkâ TâkımLâRdâÑ ø¥uÑcudâ âLıÑâcâkTıR:):) hêRşê¥ BîzLêR îçîÑdîR šîz ¥âdâ ø Bu ¥øk šêÑ BöLê düşüÑšêÑ dâhâ cøk âmâTöRLêRdê Tøp pêşîÑdê køşâRšıÑ [[[[[[¥âşâR]]]]]]]

  30. kamuran Says:

    BELEDİYE SPORA BASARILARIN DEWAMINI DILIYORUM

  31. şahn Says:

    slm kızıltepelilere spor severlere ben eğitim sporda oynuyorum ama şansımızı kaybettik yanlız zoruma gitmiyor nie derseniz öbür takım da kızıltepede ve aynı hedefi hedefliyordu ama onlar daha avantajlı ve destek verilmesini istiyoru kızıltepe beledye spora lütfen sahip cıkın cıkarsa 3 lige öbür takımların önüde acılır jkızıltepede sampiyon cıkar her sene eminim saygılar

  32. fethullah beken Says:

    ben kızıltepe belediye spor yöneticisi(denetleme kurulu başkanı)öncelikle bu sene bütün sporcularımıza gönülden teşekür ederim.bu sene oynadığımız futbol başka takımların rüyalarına kadar giriyordur mutlaka özellikle birilerini onlar kendilerini biliyor.neyse elemelere gideceğiz ve bütün kızıltepe halkının desteğini görmek istiyoruz.tekrar kızıltepe belediye spor a elemelerde sonsuz başarılar dilerim ve emeği geçen herkese teşekürler ediyorum

  33. RIDVAN ASLAN Says:

    bu yıl kızıltepe belediye spor yine şampıyon oldu ama hiç bir şey değişmedi yöneticilere sesleniyorum kızıltepe belediye sporda oynayan arkadaşlarımıza sahip çıkın çünkü orada futbol oynayan arkadaşlarımız çoğu fakir aile çocukları dır en azıda azgari ücrete bir maaşa bağlayın terfi maçlarında sporcu kardeşlerime sesleniyorum terfi maçlarında kendinizi gösterin menejerler sizi takip eder oynayacağınız bir maç bile sizi hemen transfer listelerine alırlar ben size güveniyorum terfi maçlarda iyi bir performans göstereceğinize inanıyorum her nekadar sizlerle olmasamda kalbim sizinledir hepinizi öpuyorum terfi maçlarda başarılar dilerim R.ASLAN.eski belediye spor sorumlusu.

  34. davut alp kızıltepe spor kaptanı Says:

    slm arkadaşlar öncelikle sevgili bi kaç taraftarımıza teşekkür ediyorum benim için söledikleri sözledn dolayı değerli arkadaşlarım çok doluyum burda anlatacağım şeyler sabaha kadar bitmez 300 bin nüfuslu bir kızıltepe kızıltepe sporuna sahip çıkamıyorsa ben başka bişi demiyorum şu an futbolu bıraktım ve üniv. hazırlanıyorum bugün aktif olarak herhangi bir takımda oynayan arkadaşlarıma sesleniyorum bir an önce futbolu bırakın ve okumaya bakın futbol bomboş bişey benim hayatımı kaydırdı eğer bugün beni anlayamazsanız bi kaç sene sonra çok iyi anlar ve bana hak veririsinizsende 1-2 milyar için oynamaya değmez gidin kazanın ünivrstede daha paralı ve iyi takımlarda oynarsınız saygılarımla

  35. davut alp kızıltepe spor kaptanı Says:

    slm arkadaşlar bence herkes futbolu bırakmalı özellikle şu an aktif olarak oynayan arkadaşlarıma sesleniyorum okumanıza bakın futbol boştur boşuna uğraşmayın gidin kazanın hayatınızı kurtarın senede 500 tl için burda oyanamaya değmez aklınızı başınıza alın saygılarımla

  36. cihan Says:

    ben kızıltepenin fanatik sporseveriyim.kızıltepe belediyenin yönetimine sesleniyorum.elinizde rıdvan aslan qibi yılarca profesiyonel liqde oynamış bir futbolcu war iken siz takımı futboldan anlamayan ve rıdvan aslan qibi eski futbolcu takımın başına getirdiğiniz kişilere staj ve futbol dersi verebilecek kadar yeteneğe sahiptir elinizde böyle bir deneğimli ve tecrübeli bir hoca var iken bir zahmet ona destek olun.kızıltepe belediye sporu layık olduğu yere getireceğine eminim.bizim qibi gençler rıdvan abeden daha çok şeyler öğrenecez.. ben küçük iken onun sayısız maçlarına qiderdim ve onun o hırçın we azimli futbolunu hayatta unutmam.. böyle bir futbol adamına ihtiyacımız wardır!!

  37. fıro Says:

    meraba arkadaşlar.. 2009 yılında kızıltepe belediye sporu zor şartlarla şampiyon yapan RIDVAN ASLAN bugün bakıyoruz futboldan uzak kalmış.. bu arkadaşımızı futboldan uzaklaştıranlara sesleniyorum… mardin bölgesinde onun qibi futboldan anlayan acaba kaç kşi çıkarta bilirsiniz.. kızıltepe belediyesine ve yönetimine sesleniyorum!!! bu arkadaşımızın önünü açın kızıltepede gelmiş ve geçmiş bana göre en iyii futbol adamıdır. dürüstlüğü ile kişiliği ile duruşu ile karakteri ile JOSE MORİNYO qibi oyun okuya bilen futbol takımını motive edebilen bir yeteneğe sahip olan böyle bir abemiz var iken neden destek olmuyoruz.. umarım seneye rıdvan abeyi takımın başında görürüz!! çünkü o ilçemize futbol heyecanını getirdi.

  38. Power Balance Says:

    Saglikli Bir Iliski Yurutmek
    İşte sağlıklı bir ilişki sürdürmenin 5 püf noktası:
    1. Sadık olun. Sağlıklı ve mutluluk verici bir ilişkinin temeli bağlılığa dayanır. Yakınlaşmaktan korktuğunuz için sevdiğinizden uzaklaşmak isteseniz de, sadakat sayesinde ona bağlı kalırsınız. Sadakat, sorumluluk almak, korkuları kontrol etmek ve duygusal olarak hazır olmak demektir. Eğer iki taraf da gereken sadakati gösterirse, sağlıklı bir ilişki için ilk adım atılmış olacaktır.

    2. Kişisel sorumluluklar alın: İnsan, olgunlaştıkça kendi sorumluluklarını öğrenir ve bu sorumluluklar çerçevesinde hareket eder. Ancak bazı sorumluluklar vardır ki, bunlar başkasına karşıdır. Partnerinizi olduğu gibi kabul edin. Bu ilişkinin sadece sizin değil, ikinizin duygusal ihtiyaçlarını karşılamak için olduğunu unutmayın.

    3. Kendinize iyi bakın. Hiç kimsenin sizin mutluluğunuzu ‘sağlamasını’ beklemeyin. Eğer kendinize iyi bakar, ihtiyaçlarını karşılarsanız, ilişkinizin daha dengeli olmasını sağlarsınız. Partneriniz için her şeyi siz yapmayın. Unutmayın ki, onun ‘kendisine’ iyi bakmayı öğrenmesi gerekiyor

    4. Dürüst olun. Kafanızı karıştıran, sizi üzen konuları, ihtiyaçlarınızı, isteklerinizi, duygularınızı ve sınırlarınızı dürüstçe ve açık olarak ifade edin. Doğruları söyleyip söylememe çelişkisine düşmeyin. Doğruları, ilişkinizi zedelemeyecek biçimde söylemeye dikkat ederseniz, mutlu olursunuz.

    5. Kendinize düşen görevi yapın. Sağlıklı ve mutluluk verici bir ilişki çaba gerektirir. Elinizden geldiği kadar ‘canlı’ yaşamaya çalışın, duygusal sorunlarınıza çözüm arayın, herşeyi yönetmeye çalışmayın, geçmişinizdeki sorunlarla yüzleşin ve korkularınızı yenin. Böylece ‘sağlıklı bir ilişki’ için kapasitenizi arttırmış olacaksınız!

Yorumlar kapalı.


Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

